Support

  • network_cellHoe kan ik +James bereiken?

    Vanaf 11 juli 2022 is +James op locatie aanwezig en bereikbaar per telefoon, het online platform en per mail. Telefonisch zijn ze bereikbaar op 06 - 51164126 en via de mail op themayor@plusjames.nl. Ga voor meer informatie en contactgegevens naar de contactpagina.

  • network_cellHoe kan ik +Jack bereiken?

    Vanaf 11 juli 2022 is +Jack op locatie aanwezig en bereikbaar per telefoon, het online platform en per mail. Telefonisch zijn ze bereikbaar op 06 - 51983293 en via de mail op themayor@plusjames.nl. Ga voor meer informatie en contactgegevens naar de contactpagina.

  • network_cellWat zijn de werkdagen en -tijden van +James?

    U vindt de werkdagen- en tijden van +James op onze contactpagina

  • network_cellIk heb een klacht over één van de +James of +Jack. Waar kan ik me melden?

    Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@thejamescompany.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.

  • network_cellIk ervaar overlast van mijn buren. Kan de +James dit oplossen?

    Bijzonder vervelend. De +James kan een bemiddelende rol spelen als het op overlast aankomt, maar kan geen 'officiële waarschuwingen' uitdelen. De +James zal dan ook, met uw goedkeuren, het VvE Bestuur inschakelen om deze rol op zich te nemen.

  • network_cellWat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens enkel voor de volgende doeleinden:

    • het (digitaal) versturen van de juiste informatie naar de juiste persoon;
    • zorgen dat het gebruik van de services zo optimaal mogelijk verloopt;
    • zorgen dat uw reparatieverzoek bij de juiste afdeling terecht komt en zo goed mogelijk verholpen wordt;
    • om in geval van nood zo goed en snel mogelijk contact met u op te nemen.

    Uw gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en uw gegevens worden niet verstrekt aan derden zonder uw toestemming. U geeft automatisch toestemming voor het delen van uw gegevens met onze partners als u een service gebruikt of aangeeft dat u wilt dat wij contact met u opnemen of u terug (laten) bellen. Op dat moment verstrekken wij enkel de hoogst noodzakelijke gegevens aan onze leveranciers. Zo ontvangt onze partner van stomerijdiensten uw gegevens, om zodoende zijn administratie te voeren en contact met u op te nemen als er onduidelijkheid bestaat over uw bestelling. Uiteraard altijd in het belang van de kwaliteit van de service.

    Wordt u toch ongewenst commercieel benaderd door één van onze partners? Dan vragen wij u vriendelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen via themayor@plusjames.nl. Wij zullen dan zorgen dat uw gegevens worden verwijderd uit de database van onze partner.

    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy statement.

  • network_cellIk heb een koopwoning en zit nog met opleverpunten. Bij wie kan ik terecht?

    Kleine klusjes in uw woning kunt u aanvragen bij de +Jack van The Mayor. Echter kan het zijn dat u nog individuele opleverpunten heeft die opgepakt moeten worden. In dat geval mag u contact opnemen met de aannemer via: servicemeldingen@uba.nl.

  • network_cellIk heb een huurwoning en zit nog met opleverpunten. Bij wie kan ik terecht?

    Kleine klusjes in uw woning kunt u aanvragen bij de +Jack van The Mayor. Echter kan het zijn dat u nog individuele opleverpunten heeft die opgepakt moeten worden. In dat geval mag u contact opnemen met de aannemer via: tdvgm@rebogroep.nl.

  • network_cellEr is iets kapot in mijn huurwoning, waar kan ik terecht?

    U kunt dit melden bij tdvgm@rebogroep.nl

    Om ervoor te zorgen dat uw melding direct duidelijk is, verzoeken wij u om een heldere omschrijving en foto toe te voegen aan de melding. Zijn dit nog opleverpunten dan zullen deze worden doorgezet naar de nieuwbouwaannemer. Zij beoordelen dit en nemen vervolgens telefonisch of per mail contact met u op.

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag